Becsben Bécsben

Bécsi hétköznapok és gondolataim a világ "nagy" dolgairól

Linkblog

Friss topikok

  • Pilgram (törölt): nézd csak, egy bankos kolléga Bécsben :) szintén zenész, csak a helyi konkurenciánál ;) (2010.01.25. 17:27) Báloztunk
  • holdcore: Szia Werus, köszi az együttérző szavakat. :) Eger tényleg nagyon hangolatos város, nem semmi, hog... (2009.11.26. 19:45) Megloptak
  • Zsofila: Az itt leirtakat ezennel megerösitem es azota is lelkesen hallgatom az uj es egyben elsö dedikalt ... (2009.10.14. 14:22) Zsófinak sok szeretettel: Váci Eszter
  • Werus: Szia Gábor! Ha van időd, rád is gondoltam ennél a blogos játéknál: pocikabogi.blogspot.com/2009/0... (2009.09.28. 10:58) Update
  • Werus: Szia Gábor! Eszembe jutottál, mikor hallottam :( Itt a magyar nyelvű interjú, ha érdekel: www.rtl... (2009.08.13. 09:19) Sztornó

Zsófinak sok szeretettel: Váci Eszter

holdcore 2009.09.30. 19:49

Múlt héten szerdán Váci Eszter koncerten voltunk! A bécsi Collegium Hungaricum kávézójában (amit egyébként stílusosan Pilvax-nak hívnak) lépett fel Jazz kvartett-jével, és a lemezéről adtak elő dalokat. Aki nem ismerné, annak elárulom, hogy a Jazz+Az énekesnője volt, többek között a Csepp a tengerben c. dalt énekli, emellett azt hiszem Bery-vel  énekeltek egy duett-et (Egyedül). A Váci Eszter Jazz Quartet 2002-ben alakult meg, és tényleg igényes jazz zenét játszanak, nagyon széles repertoárjuk van.

Nagyon kellemes volt a koncert, az elején angol jazz-számokat adtak elő, majd a lemezről szinte az összeset. Közben lehetett enni-inni, jómagam egy igen jófajta Cabernet Savignon-nal alapoztam meg a hangulatot. :)  Engem igazából akkor kezdett el megérinteni a zene, amikor Eszter magyarul kezdett el énekelni, gondolom azért, mert az angolt annyira nem értettem... ismét meg kellett állapítanom, hogy csodaszép hangja van, és nem véletlen, hogy Magyarország egyik legjobb, ha nem a legjobb énekesnője. A hangját mindemelett 1000 közül fel lehet ismerni.

Koncert után természetesen meg lehetett venni az albumot, és a családias hangulatra való tekintettel Eszter dedikálta is a CD-ket, igazán jó fejnek tűnt, teljesen normális volt, nem éreztem rajta semmi beképzeltséget, vagy hogy el lenne szállva magától... pedig ha valaki, akkor ő joggal tehetné...

A bejegyzésem címe az, amit a CD borítójára írt kérésemre... :)

1 komment

A bejegyzés trackback címe:

https://becsbenbecsben.blog.hu/api/trackback/id/tr731418979

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Zsofila 2009.10.14. 14:22:58

Az itt leirtakat ezennel megerösitem es azota is lelkesen hallgatom az uj es egyben elsö dedikalt CD-met...amit mellesleg ajandekba kaptam...:))
Szeretettel Gabornak..Zsofitol..:)
süti beállítások módosítása