Becsben Bécsben

Bécsi hétköznapok és gondolataim a világ "nagy" dolgairól

Linkblog

Friss topikok

  • Pilgram (törölt): nézd csak, egy bankos kolléga Bécsben :) szintén zenész, csak a helyi konkurenciánál ;) (2010.01.25. 17:27) Báloztunk
  • holdcore: Szia Werus, köszi az együttérző szavakat. :) Eger tényleg nagyon hangolatos város, nem semmi, hog... (2009.11.26. 19:45) Megloptak
  • Zsofila: Az itt leirtakat ezennel megerösitem es azota is lelkesen hallgatom az uj es egyben elsö dedikalt ... (2009.10.14. 14:22) Zsófinak sok szeretettel: Váci Eszter
  • Werus: Szia Gábor! Ha van időd, rád is gondoltam ennél a blogos játéknál: pocikabogi.blogspot.com/2009/0... (2009.09.28. 10:58) Update
  • Werus: Szia Gábor! Eszembe jutottál, mikor hallottam :( Itt a magyar nyelvű interjú, ha érdekel: www.rtl... (2009.08.13. 09:19) Sztornó

Sztornó

holdcore 2009.08.11. 12:50

Kész vagyok. Schumi visszamondta a visszatérését... merthogy fáj a nyaka... hogy csessze meg... már teljesen beleéltem magam, hogy ismét látni fogom a pályán... pedig tuti levert volna mindenkit... ejnye...

Iszonyú csalódott vagyok most... ezért írok, így munka közben, hátha segít :(

Na de back to work... bár most már 1 dologgal kevesebb van, ami rövid távon éltet... a fene egye meg...

G

2 komment

A bejegyzés trackback címe:

https://becsbenbecsben.blog.hu/api/trackback/id/tr861302621

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Zsofila 2009.08.12. 13:56:46

Tessék dolgozni munkaidöben!!! Különben beárullak a fönöködnél. Majd kapsz Forma 1 közben chipset es sört es mindjart el fogod felejteni, hogy Schumi nincs a pályán...:)))

Werus 2009.08.13. 09:19:45

Szia Gábor!

Eszembe jutottál, mikor hallottam :(
Itt a magyar nyelvű interjú, ha érdekel: www.rtlhirek.hu/video/66024
Én is sajnálom, kíváncsi lettem volna, hogy mit tud Schumi ilyen helyzetben kihozni magából a versenypályán... De talán ha meggyógyul, még lesz rá esély :)

W.
süti beállítások módosítása