Becsben Bécsben

Bécsi hétköznapok és gondolataim a világ "nagy" dolgairól

Linkblog

Friss topikok

  • Pilgram (törölt): nézd csak, egy bankos kolléga Bécsben :) szintén zenész, csak a helyi konkurenciánál ;) (2010.01.25. 17:27) Báloztunk
  • holdcore: Szia Werus, köszi az együttérző szavakat. :) Eger tényleg nagyon hangolatos város, nem semmi, hog... (2009.11.26. 19:45) Megloptak
  • Zsofila: Az itt leirtakat ezennel megerösitem es azota is lelkesen hallgatom az uj es egyben elsö dedikalt ... (2009.10.14. 14:22) Zsófinak sok szeretettel: Váci Eszter
  • Werus: Szia Gábor! Ha van időd, rád is gondoltam ennél a blogos játéknál: pocikabogi.blogspot.com/2009/0... (2009.09.28. 10:58) Update
  • Werus: Szia Gábor! Eszembe jutottál, mikor hallottam :( Itt a magyar nyelvű interjú, ha érdekel: www.rtl... (2009.08.13. 09:19) Sztornó

Futottam ma is...

holdcore 2009.12.02. 21:18

... és immár másodszor léptem át a 9 km-es küszöböt, ma 9,5 km-et futottam 59 perc alatt, ami 6:12-es átlag. Bár nem időre mentem, csak az volt ma a lényeg, hogy teljesítsem a távot, mégis javítottam egy picit az eddigi legjobbomon, beállítva egy 6:12-es átlagos időt kilométerenként. Ez amúgy annyira nem gyors, de egy órán át bírni szerintem már teljesítmény. :) Jó lenne felfeljődni 10 km-re, és beférni 1 óra alá! Az 6 perc alatti kilómétereket jelentene, ami nekem egy bűvös határ, rövidebb távon (6 km) már sikerült elérni, de azért még jó pár hétig el fog tartani szerintem, amíg meglesz. Pláne mert egyre hidegebb van, és ilyen időben nehezebben megy a futás, mint mondjuk egy kellemes kis 20 fokban. Na ha most húsz fok lenne, jobb időket futkosnék szerintem. De majd lesz olyan is, csak ki kell várni.

Na mára ennyi, jó éjt mindenkinek:

G


Szólj hozzá!

A bejegyzés trackback címe:

https://becsbenbecsben.blog.hu/api/trackback/id/tr571569808

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása