Becsben Bécsben

Bécsi hétköznapok és gondolataim a világ "nagy" dolgairól

Linkblog

Friss topikok

  • Pilgram (törölt): nézd csak, egy bankos kolléga Bécsben :) szintén zenész, csak a helyi konkurenciánál ;) (2010.01.25. 17:27) Báloztunk
  • holdcore: Szia Werus, köszi az együttérző szavakat. :) Eger tényleg nagyon hangolatos város, nem semmi, hog... (2009.11.26. 19:45) Megloptak
  • Zsofila: Az itt leirtakat ezennel megerösitem es azota is lelkesen hallgatom az uj es egyben elsö dedikalt ... (2009.10.14. 14:22) Zsófinak sok szeretettel: Váci Eszter
  • Werus: Szia Gábor! Ha van időd, rád is gondoltam ennél a blogos játéknál: pocikabogi.blogspot.com/2009/0... (2009.09.28. 10:58) Update
  • Werus: Szia Gábor! Eszembe jutottál, mikor hallottam :( Itt a magyar nyelvű interjú, ha érdekel: www.rtl... (2009.08.13. 09:19) Sztornó

BÚÉK

holdcore 2010.01.05. 20:30

Hát elérkezett a 2010-es év is.

2009-ben a szokásommal ellentétben nem is zártam igazából le magamban az évet, nem vetettem számot, holott nagyon sok minden történt. Most ezt igyekszem bepótolni:

Az új munkahely jelenti a legnagyobb változást, ahol ugyan már több, mint fél éve dolgozom, de még mindig nem szoktam meg, és még nagyon újnak érzem. Meglátjuk, mikor lesz olyan érzésem, mint a leasing-nél, hogy igazán otthon érzem magam. Talán már idén? :)

Tavaly rengeteg helyen jártunk Zsófival, nem is tudnám feleleveníteni, ha nem lenne egy jó kis fotóarchívumom. :) Szóval: Balaton (körbebicajoztuk), Budakeszi vadaspark, Pörbölyi nemzeti park, Toscana, Mikulov, Hungaroring (gokartozás), Schneeberg, Salzburg/Werfen/Hallstatt, Eger, hogy Bécset és Budapestet ne is említsem, mert azért ott is kirándultunk és kultúrálódtunk  párszor. :)

Mindemellett most már több, mint fél éve rendszeresen futok, ami kb. heti 2 alkalmat jelent. Manapság már több, mint 10 km-t, ami kb egy óráig tart. Nyár elején 2 km-rel kezdtem. :) EZ jó dolog, igyekszem idén is megtartani ezt a jó szokásomat, egyszer már futottam is.

Ezzel párhuzamosan említem meg, hogy amióta új munkahelyem van, és futok, nem voltam beteg! :) Hogy mi az ok-okozati viszony a dolgok között, azt nem tudom, de úgy tűnik, hogy az egészségem szempontjából valamiért jót tett ez a változás...  lehet, hogy a menza, ahol mindennap van leves, saláta, és lehet mindig vega meg húsos főételek közül válogatni, így kiegyensúlyozottan lehet kajázni... nem úgy, mint előtte... voltak hetek, amikor billás szendvicsen meg mirelit-kaján éltem... leginkább arra gyanakszom, hogy a sok apróság együttes hatása ez a jelenlegi egészséges periódus. Ja, és minden nap iszom egy zöld teát, lehet, hogy ez az ami fitten tart... :))) Esténként 1-1 pohár bort is lecsúsztatok, többé kevésbé rendszeresen.

Hogy negatívumot is említsek, a zongorázás eléggé a háttérbe szorult tavaly, volt, hogy hónapokig nem zenéltem, nem hogy fejlődtem, de inkább visszafejlődtem... kb. egy fél új dalt tanultam meg... Az utolsó zenémet még 2008 nyarán írtam... idén igyekszem ezen a téren ismét fejlődni, legalább a korábbi szintre érjek vissza.

A másik dolog, hogy az iPhone programozással sem jutottam előrébb, az alapok elsajátításánál egyelőre megakadtam, egyéb elfoglaltságaim mellett egyszerűen ez már nem fért bele. Napi 2-3 órát kellene ezzel is foglalkozni, de ez lehetetlen egyelőre. Pedig van 2-3 újszerű ötletem, amit szerintem vennének, mint a cukrot... :) Remélem majd lesz időm valamikor elmélyülni ebben a témában is.

Sokáig tudatosan nem írtam semmit a Schumacheres témáról, mert nyáron nagy volt a fejreesés, de most már ki merem jelenteni, hogy nagy valószínűséggel tényleg visszatér a Schumigyerek!!! :) Hát, ennek nagyon örülök, ismét felgyulladt bennem is a láng, már alig várom az első szabadedzést, amikor a Schumi mindenkit le fog alázni, hogy csak úgy nézünk... :)))) a pozitív fejleményeknek apropóján meg is rendeltünk tesómmal négy darab Gold2 jegyet a hungaroringi futamra, tavaly is akartunk már menni, de azért a Kimi annyira nem hozott tűzbe minket... apropó, január 31-ig akciósan, majdhogynem feleáron lehet a GOLD tribünökre jegyet venni, szóval hajrá hajrá, aki már most biztos benne, hogy kimegy, az csapjon le rá, mert nem mindegy, hogy 200 vagy 400 EUR az a fránya ülőhely...

Amúgy valamikor november közepén volt egy álmom, a 2010-es első szabadedzésről, amit a DSF-en néztem, és ott hirtelen feltűnt a Schumi, mindenki nagy meglepetésére, és persze toronymagasan legyakott mindenkit, még a Nico-t is... kíváncsi vagyok, mi fog ebből megvalósulni... az biztos, hogy velem együtt rengeteg rajongó álma vált valóra azzal, hogy ő visszatér, és hogy ez igazából a nyári malőr után nem történhetett másképp... így volt megírva... :) Viszont a realitások talaján maradva azt kell, hogy mondjam, hogy szerintem azért kell a Schuminak pár futam, amíg visszaszokik, de biztosan fog futamokat nyerni, és kis szerencsével akár világbajnok is lehet. :)

Terveim 2010-re: :)

 - Egészségesnek maradni
 - Lefutni a félmaratont áprilisban
 - Körbetekerni ismét a Balatont
 - Finnországba szeretnénk ellátogatni a nyáron, Zsófi barátnőjéhez, remélem összejön
 - Blu-Ray meghajtó, hogy archiválhassam a csomó zenecuccomat :)
 - Egy 256 Gb-s SSD meghajtó, hogy a fránya VSTI-k gyorsabban töltődjenek be a memóriába (ennek előfeltétele, hogy visszaszokjak a rendszeres zenélésre)
 - A hab a tortán az lenne, ha szakmailag is sikeres évet tudnék zárni, ez kemény dió lesz, de megteszek minden tőlem telhetőt ennek érdekében.
 

Egy valamit fogadtam meg, mégpedig azt, hogy ezentúl 9-re bejárok dolgozni... :))) azért nem megyek fejjel a falnak, ha ez mégsem sikerülne :D

Na csaó mindenkinek!

G

 

Szólj hozzá!

A bejegyzés trackback címe:

https://becsbenbecsben.blog.hu/api/trackback/id/tr541649912

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása