Becsben Bécsben

Bécsi hétköznapok és gondolataim a világ "nagy" dolgairól

Linkblog

Friss topikok

  • Pilgram (törölt): nézd csak, egy bankos kolléga Bécsben :) szintén zenész, csak a helyi konkurenciánál ;) (2010.01.25. 17:27) Báloztunk
  • holdcore: Szia Werus, köszi az együttérző szavakat. :) Eger tényleg nagyon hangolatos város, nem semmi, hog... (2009.11.26. 19:45) Megloptak
  • Zsofila: Az itt leirtakat ezennel megerösitem es azota is lelkesen hallgatom az uj es egyben elsö dedikalt ... (2009.10.14. 14:22) Zsófinak sok szeretettel: Váci Eszter
  • Werus: Szia Gábor! Ha van időd, rád is gondoltam ennél a blogos játéknál: pocikabogi.blogspot.com/2009/0... (2009.09.28. 10:58) Update
  • Werus: Szia Gábor! Eszembe jutottál, mikor hallottam :( Itt a magyar nyelvű interjú, ha érdekel: www.rtl... (2009.08.13. 09:19) Sztornó

Végre végre

holdcore 2009.10.18. 13:39

Végre hétvége van, összeszedtem magamat, hogy megint beszámoljak a múlt hetek történéseiről.

Stílusosan talán úgy kezdhettem volna ismét, hogy továbbra sem változott a helyzet, bár vannak jobb napok, de az ritka, leginkább sok a munka, és túlórázom. Múlt hétvégén még vasárnap is be kellett mennem, letesztelni a budget tool-unk legújabb verzióját. A teszt legalább jól sikerült, nem találtam újabb hibát az excelben, viszont az országok adatbevitelében annál többet, szóval legalább ennyi előnye volt a dolognak, hogy kibukott néhány apróság, és fel tudtuk hívni az országok figyelmét ezekre.... Kedden jönnek az új budget-ek, már most összeszorul a gyomrom, ha arra gondolok, hogy mennyi szart kell majd megint kitúrnunk.... de hát ez gondolom természetes egy új rendszer bevezetésénél.

A munkát leszámítva is történtek izgi dolgok, leginkább a hétvégéken: két hete otthon voltam Hajóson, otthon volt az egész család, beleértve Helgáékat és Petrát is. Mivel Robi épp Törökországban "dolgozott" :) , én vittem le Helgát, Emmát és Ádit. Semmi gond nem volt az úton, extra óvatosan vezettem, így szerencsésen megérkeztünk. Segítettem picit apunak fát behordani, de leginkább pihentünk, forma1-et néztünk, kitakarítottam a kocsimat belülről, meglátogattuk a hajósi mamáékat, ilyesmi... szombat este tekertem még a szobabiciklin 1 órát, 22 km-t, az nagyon jól esett. Kellemesen eltelt ez a pár nap.

Vasárnap rögtön ebéd után indultam, hogy lehetőleg időben érjünk még Werusékhoz. :) (Juhéjj, épp most kisütött a nap egy pillanatra... már napok óta nem láttam :) ) Olyan négy körül érhettünk oda, hozzájuk az Arany János utcába. Körbevezettek minket Marcival a lakásban, ami óriási, majdnem 100 négyzetméter, és szépen fel van újítva. Aztán leültünk a konyhában, beszélgettünk, bepótoltuk az utóbbi több, mint két évet :) már amennyire be lehet pótolni. De kellemes volt, Se Vera se Marci nem öregedett szerintem egy évet sem, és volt finom muffin, és valami túrós valami aminek már nem tudom a nevét, de nagyon ízlett. Werus olyan jófej volt, hogy még csomagolt is muffint, azt ettem a kávéhoz a hét elején. :) Mégegyszer köszönjük így utólag is a meghívást Nekik!

Aztán rohantunk tovább - ez a folyamatos rohanás :) - Boban és Marko Markovic koncertre. Ez a művészetek palotájában volt, és Petrával és Endrével mentünk. Ők apa és fia, és van egy fúvós zenekaruk, és fújják, mint az állat. Ők ketten trombitáznak, még mellettük van három trombitás, és egyéb fúvósok, valamint dobosok is. Néhány dallamot felismertem, pl. amit azt a szerb népdalt, amit Rúzsa Magdi énekelt a Megasztár egyik döntőjében... Volt egy dal, ami a Sligovicáról szólt, egy másik a Wisky coca-cola-ról, de azért - gondolom - mélyebb értelmű dalok is lehettek közöttük...  csak gondolom, mert leginkább szerbül nyomatták... ami a zenei élmény mellett megmaradt bennem, az az iszonyatos hangerő. A végére már úgy csengett a fülem, mint az állat, már csak zörejeket hallottam. Viszont a MüPa gyönyörű, és egy hatalmas orgona van a koncertteremben, egyszer szívesen meghallgatnám Varnus Xavér-t ott improvizálni.

Múlt héten még iszonyú jó idő volt, egyik nap 26 fok volt a Freyung-nál, amikor ebédelni mentünk a kollégákkal... a hétvégén is, Bp-n (mert szombaton ott voltunk) meg Bécsben is kellemes idő volt, így nehezemre esett dolgozni. De legalább szombaton egész nap pihenhettem! Péntek este ráadásul találkoztam Kicsák Zolival, Gabival és Diával, iszogattunk, és megnéztük a Magyar-Olasz U20-as meccset, amit ugye megnyertünk! Szuper hangulat volt a Bonnie-ban, és kellemesen el is beszélgettünk, rendben volt.

A héten aztán hirtelen megjött a hideg idő. Napok alatt 4f ok körülire hűlt le a levegő, és legnagyobb megrökönyödésünkre egyik nap - ha jól emlékszem, csütörtökön - havazott is már... durva, nem? Egyik héten még megsül az ember, a másikon meg megfagy. Katasztrófa! Remélem jövő hétvégén jobb idő lesz, mert megyünk Salzburgba kirándulni Petráékkal! Egészen pontosan Werfen, Hallstadt és Salzburg a cél, majd fotós beszámolót írok róla.

Nna, azt hiszem ennyi... Hajrá Vettel! :)

Szólj hozzá!

A bejegyzés trackback címe:

https://becsbenbecsben.blog.hu/api/trackback/id/tr811457855

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása