Becsben Bécsben

Bécsi hétköznapok és gondolataim a világ "nagy" dolgairól

Linkblog

Friss topikok

  • Pilgram (törölt): nézd csak, egy bankos kolléga Bécsben :) szintén zenész, csak a helyi konkurenciánál ;) (2010.01.25. 17:27) Báloztunk
  • holdcore: Szia Werus, köszi az együttérző szavakat. :) Eger tényleg nagyon hangolatos város, nem semmi, hog... (2009.11.26. 19:45) Megloptak
  • Zsofila: Az itt leirtakat ezennel megerösitem es azota is lelkesen hallgatom az uj es egyben elsö dedikalt ... (2009.10.14. 14:22) Zsófinak sok szeretettel: Váci Eszter
  • Werus: Szia Gábor! Ha van időd, rád is gondoltam ennél a blogos játéknál: pocikabogi.blogspot.com/2009/0... (2009.09.28. 10:58) Update
  • Werus: Szia Gábor! Eszembe jutottál, mikor hallottam :( Itt a magyar nyelvű interjú, ha érdekel: www.rtl... (2009.08.13. 09:19) Sztornó

Megloptak

holdcore 2009.11.24. 16:38

Azt kívánom annak a Kedves Úriembernek, ill. Úrihölgynek, aki kilopta múlt héten a pénztárcámból az összes papírpénzemet (kb. harmincezer forintot), hogy: LEGYÉL BOLDOG VELE TE KIS KÖCS**! Remélem hasznos dolgokat veszel rajta Magadnak. Én a helyedben análpumpát vennék Neked, amit természetesen rögtön ki kellene próbálnod, hogy megtudd, mennyire kellemes dolog az, ha focilabdányi szorulás van a seggedben! 

A tanulság kedvéért azért leírom, hogy - véleményem szerint - hogyan történt a dolog. Elmentünk kávézni ebéd után legkedvesebb exkollégáimmal az I. kerületben (Bp-n). Én csak úgy magam mellé ledobtam a dzsekimet, benne a telefonommal és a pénztárcámmal... beszélgettünk... egyszer csak arra lettem figyelmes, hogy egy pár leől a melletünk lévő asztalhoz (A kabátom is azon a részen volt ledobva), majd kb. 1 perc múlva rögtön távozik. Ez gyanűs volt, nem értettem, hogy miért mennek rögtön. Meg is tapogattam a kabátomat, de mivel sikeresen kitapogattam a pénztárcámat és a telefonomat is, nem törődtem tovább a dologgal... aztán fizetéskor esett le az állam - ez már vagy 10 perccel később volt-, amikor is láttam, hogy hiányzik a pénzem. Szerintem egy ügyes mozdulattal két ujjal benyúlt a zsebembe, kitapogatta a kp-t, és kihúzta, aztán mentek is...

Ennyi a sztori. Már túlléptem rajta, csak gondoltam megörökítem :)

Legyetek résen!

Gábor

2 komment

A bejegyzés trackback címe:

https://becsbenbecsben.blog.hu/api/trackback/id/tr41549195

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Werus 2009.11.25. 10:08:17

Szia Gábor!

Fúú, tudom, milyen érzés - nálam a betörésnél volt ilyen, meg mikor először voltam Pesten, és a 4-6-oson kivágták a táskám... Egy hajszálon múlt, hogy észrevettem, és még megvolt mindenem... Akkor még ugye nem voltam rutinos pesti, hogy tudjam, mire kell figyelni.
Nagyon sajnálom, és én is hasonlóakat kívánok az elkövetőknek... (száradjon le kínok kínja között az a bizonyos...)
Manapság már tényleg vigyázni kell, kb. 8 szemednek kéne lennie, előlre, hátulra, meg a két oldalra, mert sosem tudhatod, hogy honnan "támadnak"...

Egerrel kapcsolatban pedig irigy-irigy :)))) Ott születtem, imádom a várost és az esti kép a templommal meg a Bazilikával valami gyönyörű!!! Örülök, hogy jól éreztétek magatokat! :)

holdcore 2009.11.26. 19:45:27

Szia Werus,

köszi az együttérző szavakat. :) Eger tényleg nagyon hangolatos város, nem semmi, hogy ott születtél, nem is emlékeztem erre. Ha érdekel, további egri fotók vannak a szokásos helyen :)

Szép estét!

G
süti beállítások módosítása