Becsben Bécsben

Bécsi hétköznapok és gondolataim a világ "nagy" dolgairól

Linkblog

Friss topikok

  • Pilgram (törölt): nézd csak, egy bankos kolléga Bécsben :) szintén zenész, csak a helyi konkurenciánál ;) (2010.01.25. 17:27) Báloztunk
  • holdcore: Szia Werus, köszi az együttérző szavakat. :) Eger tényleg nagyon hangolatos város, nem semmi, hog... (2009.11.26. 19:45) Megloptak
  • Zsofila: Az itt leirtakat ezennel megerösitem es azota is lelkesen hallgatom az uj es egyben elsö dedikalt ... (2009.10.14. 14:22) Zsófinak sok szeretettel: Váci Eszter
  • Werus: Szia Gábor! Ha van időd, rád is gondoltam ennél a blogos játéknál: pocikabogi.blogspot.com/2009/0... (2009.09.28. 10:58) Update
  • Werus: Szia Gábor! Eszembe jutottál, mikor hallottam :( Itt a magyar nyelvű interjú, ha érdekel: www.rtl... (2009.08.13. 09:19) Sztornó

Húsvéti pihi

holdcore 2009.04.20. 20:19

Sziasztok,

 

A Húsvétot tradicionálisan szüleimnél töltjük Hajóson, ez idén sem volt máshogy. Szombaton Zsófival kirándultunk egy nagyot, elmentünk a Duna-Dráva nemzeti parkba, Pörbölybe! Ez az első falu Bajától nyugatra, és különlegessége, hogy van egy ökoturisztikai központja, ahonnan kiindulva gyalogosan, kerékpárral, vagy kisvasúttal lehet ismerkedni a környék szépségével. Mi a kerékpáros verziót választottuk, béreltünk 2 szuper váltós bringát kemény 1000 Ft-ért egész napra, és nekiindultunk: eltekerünk Lassi-ba, illetve a Malomtelelőhöz. Láttunk jópofa állatokat is :) Egy szó mint száz: szuper kis kirándulás volt, nagyon érdekes az áradó Duna, sikerült egy-két különleges fotót is lőni, ami mindig jó :) Jól esett a húsvéti kalács, meg a sonka vacsira.... hmmm.... Húsvét hétfőn pedig a pincefaluban kirándultunk egy röpkét, aztán repültünk vissza Pestre, majd Bécsbe. Mennyivel más érzés kedden kezdeni egy hetet, tudva, hogy csak 4 napot kell dolgozni... Nagyon jó érzéssel megyek mindig haza Hajósra, csak kár, hogy ritkán van alkalom otthon lenni, látni szüleimet, tesóimat. Mindenki jól van, és egészséges, úgyhogy tényleg hálát adhatunk Istennek. .. Remélem még nagyon sokáig így maradunk!

Mindemellett nyűvöm az iPhone-omat rendesen, szisztematikusan próbálok ismerkedni az objective-c rejtelmeivel, kisebb-nagyobb sikerrel. Van 2-3 - szerintem -  jó ötletem, amit érdemes lenne megvalósítani, de az biztos, most már látom, hogy kemény és hosszú hónapokig fog tartani, amíg valami épkézlábat alkotok. Napi több órát kellene ezzel a dologgal foglalkozni, de így munka mellett ez szinte lehetetlen, ráadásul ugye június elsején kezdek a bankban, és gondolom az első hónapokban még kevesebb kikapcsolódásban lesz részem, mint eddig.... szóval nem várok gyors sikerre, de előbb-utóbb biztosan elkészül az első kis progim! :)

Ami naggyon durva, hogy készült egy ScummVM port iPhone-ra is... aki nem tudná mi ez, annak elmondom, hogy ez egy olyan kis progi, amivel régi lucas arts-os kalandjátékokat lehet futtatni - iPhone-on! Az irányítás nagyon flexibilisen definiálható, mindenki megtalálja a számára leginkább megfelelő beállításokat, és így tényleg élvezetesen lehet játszani. Nekem meg volt még régebbről a Monkey Island 1-2, illetve a Day of the tentacle, most épp ez utóbbival múlatom az időt, ha van egy kis kedvem játszani... van hang, angolul, zene is, plusz felirat, szóval angol tanulásnak sem egy utolsó... :) csoda egy masina ez az iPhone...

Szintén nem rossz, hogy a MEK-ről letöltött doc-okat a Bookshelf nevű progival lehet olvasgatni. Nagyon tetszik, beállíthatja az ember a betűméretet, a színeket, nagyon kényelmes olvasóprogi, csak ajánlani tudom mindenkinek.

No meg a WiFi sem rossz, otthon a kis faházban, meg a kertben is működik, lehet a fűben feküdve böngészgetni, jó poén. :)

Na, igérem, leállok, és nem áradozok tovább... :D


 

 

 

4 komment

A bejegyzés trackback címe:

https://becsbenbecsben.blog.hu/api/trackback/id/tr971076731

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Werus 2009.04.23. 10:36:28

Szia Gábor!

Hú, nem is tudom, hol kezdjem :)
Ma eszembe jutott, hogy ránézek a blogodra, hátha írtál valamit a régi kezdő bejegyzések óta, és lám :) Olvastam vagy háromnegyed órán át :) de jó volt. Sok érdekeset tudtam meg megint :)
Próbálok időrendiségében reagálni az olvasottakra.
A tavalyi F1 végét én is pont ugyanígy néztem... Hogy nem hiszem el. Ráadásul Hamiltonnak szurkoltam, és már tök csalódott voltam, mikor Timo Glocknak köszönhetően világbajnok lett a srác :)
Tök ügyi vagy Photoshop tekintetében :) Nem semmi egyébként, hogy hogy lehet egy homályos képből (adott esetben Zsófi a naplementében :)) egy sokkal jobbat csinálni.
Haaaaaaaaaaattttttaaaalmmmmmassssssss gratula Zsónak a sminkmesteri "végzettséghez" :) Nem semmik a képek, amiket láttam :)
A baratikor.com-on nálam nem játssza le a zenéket, de majd próbálkozom még :)
És természetesen Neked is gratula az új munkádhoz!
(Emlékszem, mikor 2006 őszén félve mondtad meg nekem, hogy mizújs a bécsi állással :) Örülök, hogy minden összejött:)) (Ja, és szuper az új telkód :)
Na, azért pár szóban írok magamról is:
Ugye a céget 2008. februárjában hagytam ott, most még egy darabig nem dolgozom. Feladat ugyanis ezt a pániksz@rt felszámolni, ami szépen lassan sikerül is. Most gyógyszert egyáltalán nem szedek, néha gyötörnek kisebb-nagyobb rohamok, de igyekszem. Új lakásba költöztünk, csak két utcányira (4.bp.blogspot.com/_r2sWtCJm5A8/SagPphODxwI/AAAAAAAAAcM/FGxEi2lEq5Q/s1600-h/k%C3%B6lt%C3%B6z%C3%A9s.JPG - teherautóval persze kerülni kellett). Történt ugyanis, hogy felújították az eredeti kérót, ahol a Marci nagypapája lakott, ergo visszaköltözhettünk. Itt van pár kép (rapidshare.com/files/224721144/lak_s.zip.html), még Marci csinálta az üres lakásról. Van még pár doboz, de azért előbb-utóbb minden a helyére kerül. (Most jutott eszembe, hogy beadtam az adóbevallásomat, és szerencsére az APEH hozzám fog vágni egy kis pénzt, úgyhogy pár új bútor bele fog férni :))
Az utóbbi időben belemélyedtem az egyszerűbb honlapszerkesztésbe, van pár oldal, amit "átdizájnoltam". Ha érdekel, megírom a címüket. Meg a blogomét is, ahol (majdnem) minden napról van valami beszámolófélécske.
Annyira sokminden jutott eszembe, de már a felére nem emlékszem :(...

Röviden és hirtelen ennyit, majd még jelentkezem.

Jó munkát és további szép napokat!

Werus

holdcore 2009.04.26. 18:41:47

Szia Vera,

De jó hallani felőled! Komolyan mondom, szinte hetente ránéztem a werus.freeblog.hu-ra, csekkolni, hátha írtál vmi fejleményt, de ezek szerint új blogot kezdtél! Jómagam is írogatok, ha nem is naponta, de hetente, kéthetente. Örülök, hogy ismét Pesten vagy, az új lakás pedig nagyon jól néz ki, és az udvar is fenomenális, igazán szerencsétek van, hogy ilyen szép helyen lakhattok! Naná, hogy küldd át a honlapjait linkjét, és a blogod címét is, ha kérhetem, és akkor up-to-date maradok :) Én az iphone programozásra próbálok ráfeküdni, csak kevés az időm, de az első sikerélmények már megvannak. Ha van kedved/kedvetek, össze is futhatnánk valamikor... pl. most egész héten Pesten dolgozom, de két-három hetente otthon vagyunk hétvégén is. A mobilszámom a régi.

Köszi a kommentet, ne fogd vissza magad ;)

Kellemes vasárnap estét még. És hajrá Vettel!

Gábor

Werus 2009.04.27. 10:00:24

Szia :)

Igen, jobb dizájnlehetőséggel találtam a blogspot.com-ra, és ott indítottam el a legújabb blogomat: pocikabogi.blogspot.com
Az anyós két honlapját (kosfestmenyek.eoldal.hu és kosfestmenyek.multiply.com ) saját magam szerkesztgettem, valamint van még néhány saját oldal, amiket a blogban a pontos idő alatt felsoroltam :)
Az összefutás persze szóba jöhet, majd egyeztetjük, hogy mikor :)

(ja, kommenteltem az egyik képedet a picasan, jó a megfejtés?)

Üdv és szép napot!
Vera

holdcore 2009.04.29. 16:34:41

Szevasz Werus, köszi a linkeket, rákukkantok egy nyugdot estémen!

Gábor
süti beállítások módosítása