Becsben Bécsben

Bécsi hétköznapok és gondolataim a világ "nagy" dolgairól

Linkblog

Friss topikok

  • Pilgram (törölt): nézd csak, egy bankos kolléga Bécsben :) szintén zenész, csak a helyi konkurenciánál ;) (2010.01.25. 17:27) Báloztunk
  • holdcore: Szia Werus, köszi az együttérző szavakat. :) Eger tényleg nagyon hangolatos város, nem semmi, hog... (2009.11.26. 19:45) Megloptak
  • Zsofila: Az itt leirtakat ezennel megerösitem es azota is lelkesen hallgatom az uj es egyben elsö dedikalt ... (2009.10.14. 14:22) Zsófinak sok szeretettel: Váci Eszter
  • Werus: Szia Gábor! Ha van időd, rád is gondoltam ennél a blogos játéknál: pocikabogi.blogspot.com/2009/0... (2009.09.28. 10:58) Update
  • Werus: Szia Gábor! Eszembe jutottál, mikor hallottam :( Itt a magyar nyelvű interjú, ha érdekel: www.rtl... (2009.08.13. 09:19) Sztornó

Gokartoztunk!

holdcore 2009.09.13. 18:57

Szevasztok,

múlt hétvégén megünnepeltük a családi szülinapokat (együtt van ilyenkor anyum, apum, meg ikertesómmal a mi szülinapunk, pár nap eltéréssel), és az ajándék az volt (többek között), hogy elmentünk a Hungaroring-re gokartozni! Amikor leesett a tantusz, már csak arra tudtam gondolni, hogy beüljünk és versenyezzünk, annyira izgatott lettem. :) A versenyzők: Zsófi, Petra, Apu, Endre, Robi és jómagam voltunk. Anyu és Helga csak szurkoltak. Volt két 10 perces szabadedzés, majd jött egy időmérő és egy futam. A gokartok fel voltak szerelve időmérő berendezéssel is, így ezredmásodpercnyi pontossággal tudtuk, mikor milyen kört mentünk. Fotók egyelőre nincsenek, de majd kapok Petrától, és felrakok párat.... szóval, hamarosan letisztult, hogy igazából Endre meg én vettük komolyan a dolgot, és mi igazi versenyszellemmel nyomtuk, a többiek inkább moderáltan, fegyelmezetten körözgettek. Így komoly csata kettőnk között alakult ki, bár volt alkalmam többször is előzni, ami nagyon izgalmassá tette az egészet. Pláne, hogy családtagokkal nyomtuk. :) Az időmérőt Endre nyerte, mögötte végeztem a második helyen, kb három tized lemaradással. Aztán Robi jött, de ő már kb egy másodperccel lassabb volt, mint mi. A futamon aztán Endre jól rajtolt, bár én egy picit jobban, mégsem tudtam megelőzni, mert az első kanyarig nagyon rövid volt a táv, inkább lefékeztem, hogy ne legyen gond, és mögötte körözte, de egyre inkább leszakadtam, valahogy nem éreztem rá a ritmusra az elején, meg is csúsztam, így Endre elhúzott, és egy kb 3-4 másodperces előnyre tett szert. Ekkor tudtam, hogy szinte nincs esélyem behozni, mert nagyon egyforma köröket mentünk. De aztán a harmadik kör környékén Endre is megcsúszott, meg is fordult, és csak külső beavatkozással tudta folytatni a futamot, ami persze sok időbe került, így simán nyertem. Az utolsó előtti körben megfutottam a nap leggyorsabb körét is, 38.98-at. egyedül nekem sikerült 39 alá szorítani a köridőt. Igazából folyamatosan gyorsultunk mi is és a pálya is (egyre melegebb lett), szerintem ha még egy órát nyomatjuk, simán 37-es időket megyünk, ami már csak 1-2 mp-re lett volna a pályacsúcstól.

Szóval szerintem így elsőre ez igazán szép teljesítmény! Teljesen otthon éreztem magam a gokartban és a pályán, és nagyon élveztem. Még egyszer köszönöm ezt a szuper ajándékot mindenkinek, aki benne volt! :) A sikereken felbuzdulva lehet, hogy keresek vmi gokartozási  lehetőséget itt a környéken, nem lenne rossz rendszeresen, mondjuk havonta-kéthavonta egyszer-egyszer versenyezni pár kört, hogy kieresszem magamból a gőzt... :)

Csaó: G

Címkék: hungaroring system gokart raying

Szólj hozzá!

A bejegyzés trackback címe:

https://becsbenbecsben.blog.hu/api/trackback/id/tr481379460

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása